piątek, 22 maja 2015

Recenzja ,,Ksiązka pod tytułem'' + pierwszy konkurs

Dzisiaj mam dla Was nietypowy post, który nie będzie dotyczył Martiny, a mianowicie recenzję ,,Książka pod tytułem''. Właśnie ona będzie nagrodą za konkurs, który ogłoszę w dalszej części postu.



,,Książka pod tytułem''-

,,To jest dziwna książka (bo nie potrzebuje Wi-Fi do działania). Sam nadajesz jej tytuł. Sam jesteś bohaterem tej książki. 

Tylko od Ciebie zależy, czy będziesz prawdziwym artystą. A może kreatorem? A może wolisz być wirusem komputerowym? Proszę bardzo… To twoja książka! 

Wykonuj polecenia i baw się najlepiej, jak potrafisz. Możesz ją ciąć, giąć i miziać palcem, jak ekran swojego smartfona. 

Pokaż kolegom/koleżankom efekty twoich artystycznych działań. Wrzucaj efekty swoich działań na fejsa, jutuba i tłita! 

Sprawdź, czy jesteś kreatywny. Czy jesteś pomysłowy. Czy potrafisz się TAKĄ książką bawić.

Tylko czy jesteś pewien, że to jest… książka?

 PS Ta książka nie była testowana na dorosłych!''

Książka, o  której dzisiaj piszę dostarcza bardzo dużo zabawy. Nie jest ona może dla starszych osób, ale dla mniejszych i młodych nastolatków będzie w sam raz. Książka pozwala uwolnić swoją kreatywność poprzez wiele zadań, które każdy może zrozumieć inaczej.

Oto kilka z zadań z tej książki:

                                                                                                  (zdjęcie nie mojego autorstwa)
                                                                                                       (zdjęcie nie mojego autorstwa)


Osobiście bardzo spodobała mi się ta książka i cieszę się, że mogę o niej napisać i wykonać z niej zadania.

                                                                                                        (zdjęcie nie mojego autorstwa)
                       Autor także wykazał się dużą kreatywnością wymyślając te zadania.
Jestem na prawdę zachwycona jakością wykonania książki i pomysłowością Pana Roberta Trojanowskiego.

Autor: Robert Trojanowski
Wydawnictwo: Kaktus
format: 160x230 mm
stron: 224
Oprawa miękka
cena detal. 19,90 zł

 
    (zdjęcie nie mojego autorstwa)

Zapytałam Was na asku jaki konkurs wolicie: plastyczny czy pisemny, jednak zdania były podzielone i zadania będą dwa.

1.Wciel się w życie swojego idola.
- napisz co byś robił/robiła na jego miejscu
-gdzie byś mieszkał/a na jego miejscu
-jak zachował(a)byś się na jego miejscu
2.Narysuj swojego idola na środku kartki, a następnie wokół niego narysuj rzeczy, które ci się z nim kojarzą, np. jeśli jest piosenkarzem/piosenkarką narysuj mikrofon

Osoba, która zachwyci mnie swoją kreatywnością zostanie nagrodzona ,,Książką pod tytułem''.

Zasady:
1.Konkurs trwa do 22.06.2015 roku
2.Swoje prace należy przesyłać na maila martinastoesselpoloniapl@gmail.com
3.Praca ma być twojego autorstwa
4.W konkursie mogą wziąć tylko osoby mieszkające na terenie Polski.
5.Z wygraną osobą skontaktuje się mailowo, aby otrzymać od niej adres na który zostanie przesłana książka.
6.Jeśli wygrana osoba nie zgłosi się do mnie w przeciągu 7dni mam prawo nagrodę przeznaczyć komuś innemu.   
                                                            POWODZENIA!



3 komentarze:

  1. Czy biorąc udział w konkursie pisemnym mamy napisać w e-mailu, czy napisać na kartce i wysłać zdjęcie? :) Ciekawe konkursy i nagrody! :) Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ładne pismo i jesteś pewna/pewny, że doczytam się go, to jak najbardziej możesz napisać na kartce. :) A jeśli masz wątpliwości to napisz w e-mailu. :)

      Usuń