sobota, 16 maja 2015

[TŁUMACZENIE] Plany Tini po trasie koncertowej

Wczoraj pojawił się artykuł na temat planów Martiny,po zakończeniu trasy koncertowej Violetta Live. Stwierdziłam, że może was to zainteresować, więc mam dla Was post z tłumaczeniem.

Sądzę, że ten tekst jest na prawdę ciekawy, więc bez zbędnego ,,gadania'' zapraszam do tłumaczenia.

                                                                       TŁUMACZENIE   
Martina Stoessel po Violetcie " To co chcę najbardziej to wybić się jako solistka''.

Martina Stoessel mówi o swoich planach na przyszłość, tymczasem jest w ekscytującej światowej trasie "Violetta Live". Tini okazuję wdzięczność za swoją kariere, po za tym odnosi się do plotek na temat jej rywalizacji z Lali Esposito.
"Violetta była wielkim sukcesem nie tylko tutaj w Ameryce Południowej, stworzyliśmy trasę o dlugim czasie w takich miejscach jak Amsterdam, Niemcy, Włochy, Szwajcaria,Francja, Hiszpania i wiele innych."
Ale nie osiągnęła tego sama, to gdzie jest teraz zawdzięcza ludziom w swoim życiu: "Moi przyjaciele, rodzina są oni tymi którzy mi pomagają utrzymać moje nogi na ziemi cały czas. Mam szczęście mając najlepszą rodzina na całym świecie, bez nich nie mogłabym być tutaj. Ważne jest, żeby nie zapomnieć skąd się pochodzi, właśnie przyjechałam do Buenos Aires i mogę napisać do znajomych aby się z nimi zobaczyć, zawsze jestem w kontakcie z moimi ludźmi. Życie artysty jest trudne, dzisiaj jestem na górze i jutro kiedy byłabym na dole będę z moimi ludźmi z życia prywatnego"
"Masz ochote zapomnieć o byciu Violettą?" zapytał aktorkę, Liberman. "Wszystkie rzeczy dobiegają końca, to zaczeło się kiedy miałam 14 lat teraz mam 18. Czuję tęsknotę i smutek, bo tak wielki projekt zapoczątkował Disney, i czuję się chroniona (tutaj nawiązanie do kontraktu podpisanego z Disney'em) teraz to się kończy i będę sama. Zapewne również to co najbardziej chciała by robić i to co planuje jest bycie solistką kiedy skończy się Violetta: "Chciałabym aby ci ludzie towarzyszyli mi nadal, zmieniłam się razem z tymi dziećmi. Coś co jest oczywiste to to że chciałabym śpiewać po hiszpańsku, ale również po angielsku, francusku, włosku, ale zachować mój język. I mam nadzieję że będę mogła kontynuować karierę ze strony Disney'a która jeśt ogromną szansą."
Piosenkarka wspomniała o plotkach na temat rywalizacji pomiędzy nią i Lali Esposito "Mówię to ponieważ my dwie uwielbiamy robić to samo, śpiewać, tańczyć, grać, na prawdę nie dzieje się nic, ona jest utalentowana i życzę jej jak najlepiej''.
                                                                   KONIEC
                 Tekst został trochę zmieniony, aby był poprawny pod względem językowym. 

1 komentarz: