poniedziałek, 4 maja 2015

[Tłumaczenie] Juntada Tinista - filmik


Dzisiaj mam dla Was kolejny post z
tłumaczeniem.Prosiliście mnie o tłumaczenie filmiku Martiny,ponieważ go nie rozumiecie,więc na wasze życzenie poprosiłam o to Dominikę.
Jeśli nie umiecie języka hiszpańskiego,a chcielibyście zrozumieć filmik zapraszam do czytania dalej.

Martina dnia 2maja dodała filmik na swojego FB z okazji pierwszej rocznicy Juntada Tinista. Link do postu z opisem tego wydarzenia -  Juntada Tinsta
Link do filmiku Tinity- Juntada Tinista


                Zapraszam do tłumaczenia.

Cześć jak się macie? Dziś jest bardzo ale to bardzo ważny dzien dla nas wszystkich. Dlaczego? Dlatego, że dzisiaj jest drugi maja i dziś jest pierwsza rocznica Juntada Tinista ("Zjednoczone Tinistas") Już minął jeden rok, nie mogę w to uwierzyć. Dzień nie do zapomnienia dla mnie i mam nadzieję że dla was również . To jest nasz dzień gdzie śmiejemy się, płaczemy, tańczymy, śpiewamy. I chciałabym przypomnieć troszeczkę tego dnia dla nas wszystkich. Chcesz zobaczyć? Kiedy mój tata mnie nagrywał powiedziałam do niego "tato chcę zorganizować zjednoczenie (bądź spotkanie) z moimi fanami i zamieścić to na twiterze, i razem z nimi śpiewać piosenki. Nigdy nie wyobrażałam sobie zobaczyć 480 tysięcy ludzi. I również obok mnie była dziewczyna z moim imieniem, z moimi pasjami. Również specjalnym gościem była Mechi, którą uwielbiam i Jorge mój kolega z Violetty którego również uwielbiam, ale najważniejsze jest zjednoczenie (juntada) z fanami ze wszystkimi tinistas, to jest najważniejsze. To było ogromne show, ponieważ było tam dużo ludzi którzy nie mogli być na show Violetty. Dziękuję za wszystko co zrobiłeś i wszystko co mi dałeś i za towarzyszenie mi przez te trzy lata. Mam okazje przekazać wiadomość, uwielbiam to. Mogliście czuć co ja chciałam zrobić i powiedzieć i czuję że osiągnęłam to połączenie z tą publiką, także była tam flaga która miała 400 metrów na której każdy mógł napisać wiadomość o ochronie planety, były tam też fioletowe kwiaty które sadziliśmy w kształcie serca. Ludzie przyszli z komunikatem miłości i ochrony planety, i że to oni są przyszłością i nikt bardziej jak oni nie podjął się tego, że "dzisiaj mogę coś zrobić". Wszystko co się stało było niesamowite. Nie mogę uwierzyć! Chcę podziękować każdemu kto tam był, kto przyjechał. I chcę powiedzieć, że dla mnie to był dzień niezapomniany, który zawsze będzie w moim sercu. Zaśpiewam specjalną piosenkę którą na pewno znacie i będziecie śpiewać ze mną. (już po "Ser Mejor") I na pożegnanie zaśpiewam piosenkę wyjątkową i mam nadzieję że wam się spodoba. (Już po "Lucha por tus suenos")
 Czekaj,czekaj, czekaj! Mam jedno pytanie, macie ochotę na zorganizowanie drugiej Juntada Tinista?" 

                               Koniec.



Co sądzicie o słowach Tinity? Chcielibyście drugie Juntada Tinista?

2 komentarze:

  1. Fajne ale w niektórych momentach trochę niegramatyczne :/
    Rada dla Ciebie - zmień czcionkę na taką, która posiada polskie znaki (wyświetla ą ł ę itd) bo ta którą masz nie posiada polskich znaków i trochę utrudnia czytanie :|

    OdpowiedzUsuń